Sunday, April 29, 2007

Tayyip baksana, kaç kişiyiz saysana...

Bugün o efsane mitingde ben de vardım. Herşeyden önce bu tepkinin içinde bulunmaktan ne kadar büyük gurur duyduğumu belirtmeliyim sanırım. Akşam haberlerinde baktığım zaman TV'de görününce sanki göstermelik ve belki de biraz yapay gibi gözüküyor diye düşündüm. Bilmiyorum insanlar ne düşünüyor ama yaşlısından gencine o kalabalıkta ayakta zor dikilecek hale gelen insanlardan enerjisini hiç kaybetmeyenlere kadar herkesin tek bir yürek olduğunu hissediyorsunuz orada bulununca. Daha da ötesi kameraların mesafesine yansımayan birşeyin de farkına varıyorsunuz. O da bu insanların içindeki "öfke"ydi. Evet bugün gerçekten göstermelik bir kitle olmadığını deneyimlemiş bulunuyorum. Ve artık eminim bu duygu bizde varoldukça da çok fazla endişelenmemize gerek yok.
Tayyip olsun, ABDullah olsun herkes payını aldı bugün. Ama haberlerde gösterilmeyen birşey var ki medya da payını aldı. (Hatta en beğendiğim sloganlardan birisi sık sık tekrarlandı: "Erdoğan alana, Aydın Doğan bedava")
AKP yöneticilerinin bizi görmezden geleceği ve 'biz daha çoğunu toplarız' anlayışında oldukları malum. O cephede birşey değişeceğini sanmıyorum şahsen. Ama önemli bir mesaj daha vardı: "BİRLEŞİN"... Umarım muhalefet partileri bu çığlığı duymazdan gelmez...
Güzel bir gün yaşadı Türkiye... bundan sonra da İzmir'de olsun dedik miting sonrasında. Gerçekten ne de güzel yakışır İzmirime...

No comments: