Saturday, April 21, 2007

Charlie, duck!

Lost (spoiler)
Geçtiğimiz haftanın olağanüstü Juliet bölümünden sonra bu haftaki Catch-22 biraz daha durgun kaldı şüphesiz. Ama şu yukarıdaki kare bile tek başına zevk almaya yeter. Bölümün başındaki sahne resmen kanımı dondurdu ve öyle birşey olmayacağını bilsem bile yine de heyecanla izledim. Flashback gayet açık bir şekilde kurban vermek üzerine kuruluydu ve başka bir özelliği de olmadığı için hafif bir sıkıntı veriyordu şüphesiz. Ayrıca Desmond'ın manastıra kapanması da bana biraz komik bir seçim gibi geldi. Yine de yukarıdaki kare tek başına yetiyor. Çok fazla şey göremedik ama ileride Dharma flashback'i bizi bekliyor. Charlie ise bence sezonun sonuna doğru gider temelli. (Bu arada fark ettiniz mi bilmiyorum bu sezon çok az kişi öldü gibi geliyor bana) Penelope'nin ne haltlar karıştırdığını da göreceğiz yakında.
Bu arada geçen haftaki bölümden de bahstemeden geçemeyeceğim. Elizabeth Mitchell kesinlikle Emmy'ye aday olmalı, hatta almalı. Bölüm tek başına zaten müthiş bir heyecan barındırıyordu ama geçen bölümde oyunculuklar ayrı bir güzeldi. Sawyer'ın Kate geldiği an gözlerindeki ifadeye dikkat ettiniz mi? Josh Holloway'in öyle bir bakış atabileceğini söyleseler inanmazdım.
Neyse... sezon başında mutsuzduk ama dizi yine formuna kavuştu. Bu arada Jack'ten hala nefret ettiğimi söylemiş miydim? Kate'in yaptığı da ayrı bir kevaşelikti.

Desperate Housewives

Bree & Orson'un olayı sanırım cnbc-e'de de çözüldü. Amerika'da 'kocalar' bölümünün üstüne sadece iki bölüm yayınlandı ve klasik "Desperate Housewives" modeli gizemli kirli çamaşır öyküsü kalmadı. Ama yazarların bu sezon işlerini yaptıklarının en iyi kanıtlarından birisi de şu iki bölümde belli oldu. Dizi gayet romantik komedi havasıyla da kendisini izlettiriyor. (Ve kesinlikle çok eğlendiriyor.) Bu haftaki bölümün ardından ufak çapta bir ölü vakamız daha ortaya çıktı ama bu büyük ihtimalle en fazla 1-2 bölüm dayanır. Yüksek ihtimalle dizi, yeni bombasını sezon sonunda patlatacak ve orada bırakacak.
Bir başka ayrıntı ise Marcis Cross'un yokluğu. Bree'siz de dizi gayet iyi bir şekilde yürüyormuş bunu gördüm. Cross, diziye ne zaman dönecek bilmiyorum ama bu hamilelik izni bence onun için bir dezavantaj oldu. Umarım geri dönüşü etkileyici olur. Teri Hatcher ve Felicity Huffman da umarım bu sene Emmy adaylığı alabilirler. İkisi de çok iyi.

No comments: