Saturday, January 27, 2007

Charlie Wilson's War

Bu aralar boşladım burayı farkındayım. Umuyorum yakında tekrar eski formuma dönebilirim. Neyse... önümüzdeki sene sabırsızlıkla beklediğim filmlerden birinin yayınlanan ilk resmini paylaşayım dedim.
"Charlie Wilson's War" Texas'lı bir vekilin öyküsünü anlatan kitaptan uyarlanmış.
- Filmin yönetmeni "The Graduate", "Who's Afraid of Virginia Woolf" gibi filmlerin efsane yönetmeni Mike Nichols. (Nichols, en son "Angels in America" ve "Closer"ı yönetmişti.)
- Senarist, benim hastası olduğum Aaron Sorkin. (West Wing, Studio 60)
- Başrollerde 3 Oscar'lı oyuncu Tom Hanks, Julia Roberts ve Phillip Seymour Hoffman var. Ayrıca geçen sene yıldızı parlayan Amy Adams da filmde yer alıyor.
Film önümüzdeki kış gösterime girecek ama resmi ve Julia'nın garip saçlarını görünce dayanamadım blog'a koyayım dedim. :)

1 comment:

Anonymous said...

Güncelleme istiyoruz :) - Mire