Tuesday, January 16, 2007

Altın Küre izlenimleri...


Aşağıda tahminleri ayrıntılı biçimde yazmıştım. Onların içinden kazananlar hakkındaki yorumlarımı da çıkarabilirsiniz. O yüzden ben kısa kısa tören hakkında yorum yapayım.
  • Gecenin en keyifli anı Tom Hanks & Warren Beatty'nin konuşmalarıydı. Özellikle Hanks bu işin nasıl yapılacağını iyi biliyor.
  • Meryl Streep'in konuşması çok iyiydi. Helen Mirren bu fazla 'İngiliz' soylusu tavrı yüzünden zarar görebilir mi yarışta diye düşünüyorum. Ama yok, Mirren yenilmez.
  • Sacha Baron Cohen dünkü 'aşırı' konuşmasıyla Oscar adaylığı şansını yok etti sanırsam. Eddie Murphy de fazla ciddi ve sıkıcıydı.
  • Jennifer Hudson'ın konuşması tam hedefe vuran bir ok gibiydi. Çok iyi bir taktik.
  • Martin Scorsese'nin ayakta alkışlanması sonunda Oscar'a uzanacağının en büyük kanıtı. Ve çok hoş bir andı.
  • Clint Eastwood bir nevi teselli ödülü aldı Oscar mağlubiyeti öncesi... ama ben çok sevindim. Diğer en çok sevindiğim kategori kesinlikle senaryoydu. "The Queen" hak ederek aldı.
  • Babel konusuna çok girmek istemiyorum. Sonuçta HFPA filmi beğenmişti bunu biliyoruz. Ama bunun Babel'e en iyi film Oscar'ının kapısını açacağını hiç sanmıyorum. "The Departed" hala önde.
  • "Ugly Betty"ye hala çok şaşıranlar var. Arkadaşlar anlayın artık çok sevildi Amerika'da. Ki ekip de gayet sempatikti. Herhalde gecenin en sevinen ve sevimli kadrosu onlardı. Grey's Anatomy'nin konuşma yapan yapımcısı da çok sempatikti.
  • Şık rüküş olayına girmeyi pek sevmem, anlamam da... ama Cameron Diaz, Jennifer Love Hewitt ve Rinko Kikuchi hatırladığım korkunçlardı. Aklımda kalan güzeller ise Reese Witherspoon, Emily Blunt ve Cate Blanchett'ti.

No comments: