Saturday, January 20, 2007

insanın umudunun yıkıldığı anlar...

Çok korkunç bir gün bu. Elbette ilki değil, maalesef sonuncusu da olmayacak. Hrant Dink'e yapılan bu iğrenç saldırıyı kınıyor ve arkasında kim varsa (evet farkındayım herkes işine geleni suçluyor) lanetliyorum. Bu olay üzerine benim sevgili halkımdan 'haketmişti' diye düşünen cahilleri ise iki katı lanetliyorum.
Böyle günler bizim için önemli. Tepkimizi yeterince göstermemiz gerektiğini düşünüyorum. Hepimizin ama en başta ailesinin başı sağolsun. Dink, nur içinde yatsın ve unutulmasın.
(fotoğraf NTVMSNBC'den alınmıştır)

---- ---- ---- ---- ----
Bu aralar biraz fazla yoğunum o yüzden çok fazla güncelleme yapamıyorum özür dilerim. Büyük ihtimalle Salı öğleden sonra açıklanacak Oscar adaylarına kadar da yeni mesaj atamayabilirim.

1 comment:

gaykedi said...

"Gözlerin rengi, biçimi ne kadar farklı olursa olsun gözyaşlarının rengi aynıdır"....Afrika Atasözü

"Genetik bağlamında bilimsel olarak kanıtlanmış herhangi bir insan ırkı yoktur ama ırkçılık ve ırkçılar vardır. Saf bir Fransız, İngiliz, İtalyan, Alman, İspanyol, Bulgar, Rus, Yahudi ırkı olmadığı gibi 24 ayar bir Türk ırkı da yoktur. Ama bunların ırkçıları vardır!"...Özdemir İnce

Ermeni de olsak Türk' te, Yunan' da, zenci de, beyaz da "Gözyaşlarımız Aynı Renk".... insanlık olarak insan yiyen ırkçı yamyamlara bir kurban daha verdik...ne kadar üzüldügümü anlatmam zor..dün gozyaslarimi tutamadim ve bir Türk olarak ülkemin ırkçılarından bir kez daha utandim....Nur içinde yat sevgili Hrant....