Friday, January 05, 2007

Dirt: feci bir şey...

Friends benim için çok önemli bir sitcomdur. Öylesine bir dizi olmanın da ötesindedir. O yüzden oyuncularına karşı her zaman zaafım olmuştur. Courteney Cox ise benim dizideki en sevdiğim karaktere can veren oyuncudur. Yani tabii ki kendisi bir Meryl Streep falan değil ve sınırlı bir oyunculuk gücü olduğunu kabul ederim ama Dirt'teki Lucy Spiller karakteri tam da onun canlandıracağı gibi 'bitchy' bir karakter olması nedeniyle umutluydum. Ama maalesef çok başarısız.
Tabii ki tek başarısız olan Cox değil. Tüm dizi başlı başına ucuz, rezil birşey. Nip/Tuck'ın yıldızını parlatan "sansasyon iyidir" mantığından hareketle dizi türlü türlü anlamsız ve üstelik hiçbir etkileyiciliği olmayan saçma sapan entrikalardan oluşuyor. Karakterler ve olaylar o kadar karikatür seviyede ki. Özellikle yukarıda bahsettiğim ve son iki sezondur saçmalamaya başlayan Nip/Tuck bile bunun yanında Citizien Kane kalır.
Çok yazık olmuş. Bu arada diziyi e2 almış. Ne zaman yayınlar bilmiyorum ama erken bir saatte beklemeyin zira RTÜK de tepelerinde olacaktır.

Bu arada bu yorumum tamamen ilk bölüme dayanıyor. Devamında toparlarlar mı bilmiyorum ama pek olası görmüyorum. Çünkü dizi çok iddialı gözüküyor. Deli bir prodüksiyon çalışması var ve baya da para akıtmışlar belli ki ama işte içi böyle boş olunca...

No comments: