Tuesday, May 08, 2007

Beynelmilel bir şey işte...


Bu film vizyona girdiğinde baya arada kaynadı gibi geliyor bana. Geçen hafta DVD'de seyretme imkanı buldum. Açıkçası ben 'iyi niyetli ama beceriksiz' filmlerden birini izlemeyi bekliyordum. Aksine film gayet sağlam. Türk sineması'nda pek rastlamadığımız incelikte bir senaryosu, gayet sağlam oyuncu performansları ve kesinlikle standardın üstünde çekimlere sahip.
Özgü Namal"Mutluluk"ta çok tutmuştum, burada daha da bir perçinledi yerini. Ayrıca genelde bir türlü ısınamadığım Cezmi Baskın'ın da çok iyi bir oyun çıkardığını düşünüyorum.
"Beynelmilel" gayet dokunaklı ve bizden havasıyla seyirciyi hemen içine alıyor. Çok lezzetli bir mizahı var, ve elbette doğru noktalardan da duygulandırmayı başarıyor. Şunu da rahatlıkla söyleyebilirim, 12 Eylül dönemine dair son zamanlarda gördüğümüz akıma ait de en iyi film. Eğer izlemediyseniz şiddetle tavsiye edilir.
4/5

No comments: