Saturday, September 01, 2007

Geri döner gibiyim...

Yani aslında Eylül sonunu da kastetmiş olabilirdim :P Sözümüzde duralım madem.. :) :p Bu sene özellikle Oscar muhabbetleri açısından bazı değişiklikler olacak. Kesinleştikten sonra burada da haber veririm ama zaten daha vaktimiz var.

Blog geri dönüyor ama bu aralar yine o kadar dolu dolu yazamayabilirim. Çünkü şu sıralar yoğun bir çalışma temposu devam ediyor. Bilmeyenler için söyleyeyim; Sezen Aksu'nun şarkıları üzerinden öyküsünü anlatan "O Kadın" adlı filmde çalışıyorum ve Eylül ortasına kadar da çekimlerimiz devam ediyor. Maalesef burada setten exclusive ayrıntılar veremeyeceğim, çünkü işimi seviyorum ve kovulmak işime gelmez. :) Ayrıca Aralık'ta vizyona girince de benden olumlu ya da olumsuz herhangi bir yorum beklemeyin filmle ilgili.

Evet resmi olarak geri dönmüş bulunmaktayım. Önümüzdeki haftalarda özellikle Emmy ödülleri'yle ilgili (fırsat buldukça takip etmeye çalışıyorum) yorum ve haberleri buradan okuyabilirsiniz. Şimdilik açılışı bir kliple yapalım. Maksat nostalji.. :)



Bugün youtube'da karşılaştım bu videoya... 90'ların ortaları olması lazım. Klibi izleyince bazı gerçekleri de hatırlamış oldum.

1- Ayşegül Aldinç gibi seksisi şu müzik piyasasına gelmedi ve gelmeyecek galiba.
2- Mustafa Altıoklar, film veya dizileri bırakıp klip çekmeye devam etse daha hayırlı olabilirmiş.
3- Fikret Kuşkan'ın saçları varmış.
4- Bir video klibe iç çamaşırı firması sponsor olduysa orada cesur sahneler beklemeliyiz. (Bu klip şimdi yayınlansa tuvalet sahnesi kesilir miydi acaba?)

Yine de hoş şarkı ya...

No comments: