Monday, September 10, 2007

Creative Arts...

Emmy ödülleri fazla kalabalık olduğu için "Konuk Oyuncular" ve "Teknik Kategoriler" ana ödüllerin dağıtılmasından önce veriliyor. Zilyonlarca ödülü buraya kopyalamayacağım. Ama bence önemli olan diziler bu gecede hangi ödülleri almış bir bakalım.

En iyi Animasyon (1 saatten az süreli)
South Park - Make Love, Not Warcraft
Bu kategori hep bu şekilde "Simpsons" ve "South Park" arasında gidip gelecek sanırım. Biraz daha renk lazım. :)

Sanat Yönetmenliği (Çok kameralı)
How I Met Your Mother
Bu dizinin sonunda bu sene biraz daha tanınıyor olmasına seviniyorum. Umarım seneye daha başarılı bir grafik çizer.

Sanat Yönetmenliği (Tek kameralı)
Rome
Şaşırtıcı değil, ama Studio 60'nin hakkı yendi.

Casting (Komedi)
Ugly Betty

Casting (Drama)
Friday Night Lights
FNL'i sadece 2 adaylıkta bıraktıktan sonra bu kategoride ödül vereceklerini hiç beklemezdim. Lutfetmişler.. :P

Kostüm
The Tudors - Episode 103
Önemli bir kategori değil ama dizinin cnbc-e ve e2'de başlayacağınını reklamını yapayım dedim.

Yönetmen (Nonfiction)
Spike Lee, When The Levees Broke: A Requiem In Four Acts
NTV göstermiş sanırım bizde de ben kaçırdım. Bulmak lazım, izlemek lazım.

Konuk Erkek Oyuncu (Komedi)
Stanley Tucci, Monk
Monk'u hiç izlemişliğim yok ama Tucci favoriler arasındaydı...

Konuk Erkek Oyuncu (Drama)
John Goodman, Studio 60 On The Sunset Strip
enfes bir performanstı hakedene gitti.

Konuk Kadın Oyuncu (Komedi)
Elaine Stritch, 30 Rock
Bunu izlemedim ama Laurie Metcalf, Desperate Housewives'da mükemmel değil miydi?

Konuk Kadın Oyuncu (Komedi)
Leslie Caron, Law & Order: Special Victims Unit

Jenerik Tasarımı
Dexter
(nasıl haketmez yani :) )


Orjinal Jenerik Müziği
The Tudors
Buyrunuz bir başka başarılı jenerik size...


En iyi Kurgu (Tek Kamera - Draama)
Dexter (Dexter)

En iyi Reality Program
Kathy Griffin: My Life On The D-List
(Bu çok övülüyor)

Asıl büyük ödüller bu pazar dağıtılıyor...

No comments: